Praktisk informasjon om stevnet/årsmøtet

Hotellreservasjon

Vi anbefaler at de som har planer om å ankomme med buss (Haukeliekspressen) til Seljord er raskt ute med å reservere rom i Seljord Hotell, da hotellet har begrenset overnattingskapasitet.

Seljord Hotel i Telemark kan kontaktes på telefon 350 64 000 eller Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.">Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Du kan reservere rom på
www.seljordhotel.no – ref: ”Skanke-stevne”

Andra overnattingssteder er:

Uppigard Natadal (3841 Flatdal) Tlf.: 350 65 900 - faks: 350 65 901 - Mobil: 906 06 100 og E-post:Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.">Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Natadal er gammel Skanke-gård, flott beliggende høyt oppe i dalsiden av Flatdal, ca 20 minutter fra Seljord sentrum

Kvåle - Din Gard, 3841 Flatdal.
Vertskap Olav Lind og Lita Sandsdalen
Telefon: 35.05.23.25, mobil: 911.52.455, E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. , web: www.kvaale.net
Kvaale er gammel Skanke-gård, flott beliggende i Flatdal-landsbyen, 10 min. fra Seljord sentrum.

Mer informasjon kan finnes på www.seljordportalen.no

Bussforbindelse

For bussforbindelse til og fra Seljord vises det til  www.haukeliekspressen.no .

Reiseopplegg til og fra Seljord og innkvartering skjer i egen regi.