Påmelding til Skankestevnet i Tromsø

Jeg/vi ønsker å delta på Skanke-stevnet i Tromsø, 3. – 5. august 2018:

Deltakers navn                   Adresse og e-post-adresse        Tlf. nr. /mobil
1
2
3
4

Deltakeravgift for stevnet er på kr. 1.750 pr. person (ekslusive hotell). I denne prisen inngår konferansepakke, 2 retters middag i Thon Polar Hotell fredag kveld (ekskl. drikke), lunsj i hotellet lørdag, festmiddag i hotellet lørdag kveld (inkl. drikke), og alle utgifter i forbindelse med byvandring, foredrag og inngangsbillett til Polarmuseet.

NB!   Av hensyn til de praktiske forberedelser, bestillinger m.v. bes påmelding sendt snarest og senest fredag 1. juni d.å. til:

Hans Brattestå, Skøyen terrasse 38, 0276 OSLO, ved retur av dette skjemaet i utfylt stand, alternativt som vedlegg til e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Samtidig med påmelding bes det aktuelle beløp innbetalt til Skanke-foreningen på vår

konto nr.: 4280 11 42146 i Rørosbanken. I meldingsfeltet oppgis referanse ”Skankestevne - 25712025”, samt navn på deltager(e).

(Ved betaling fra utlandet, IBAN: NO34 42801142146, SWIFT/BIC-kode RORBNO21)

Kr. …………………  er innbetalt til Skanke-foreningen, jfr. opplysningene ovenfor.

Innkvartering/stevnehotell i Tromsø:

Vi har gjort avtale med Thon Polar Hotell, Grønnegata 45, 9008 Tromsø, om overnatting og arrangement under stevnet. Hotellet ligger midt i byen med det meste av severdigheter innen gangavstand.

NB!: Hotellrom bestilles og betales av den enkelte deltaker og dette må gjøres pr. e-post til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. att. Karoline Ellingsen.  Ved bestilling av rom må oppgis følgende referanse:  «Skanke-stevne - 25712025».

Prisen pr. person/natt er kr. 1.025, inkl. frokost. Tillegg kr. 200 pr. natt for person nr. 2.

Opplysninger om innkvartering og deltakelse under stevnet:

• Jeg/vi har bestilt innkvartering på Thon Polar Hotell                                  ………………..
  • Jeg/vi har ordnet annen innkvartering/bor privat                                       ………………..
  • Jeg/vi deltar på middagen fredag kveld, evt. antall                                      ………………..
  • Jeg/vi deltar på årsmøtet lørdag og påfølgende foredrag/antall               ………………..
  • Jeg/vi deltar lunsjen lørdag/antall                                                                   …………………
  • Jeg/vi deltar under byvandringen lørdag/antall                                           ………………..
  • Jeg/vi deltar på festmiddagen lørdag kveld/antall                                       ………………..
  • Jeg/vi deltar under besøk til Polarmuseet på søndag/antall                      ………………..

Evt. andre opplysninger om deltakelse, matrestriksjoner m.v.:  ………………………………………………………………………………………………………………………….

………………………………………………………………………………………………………………………….

Spørsmål om stevnet kan rettes til Hans Brattestå, tlf. 930.63.523. Alternativt ved e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. .

Sted/Dato                    Underskrift

………………………………………………………………………………………………………………………..