Medlemskontingenten for 2015 og 2016

Kjære medlemmer,

Vi tillater oss å minne om medlemskontingenten for 2015, noen ser ut til å ha glemt den. Det kan fort skje i en travel hverdag. Likevel er det slik at for å sikre god aktivitet i foreningen er vi fortsatt like avhengige av at våre medlemmer betaler kontingenten hvert år. Det sikrer også produksjon og utsending av Skanke-nytt to ganger i året, vår viktigste kontakt mot medlemmene sammen med Facebook-siden og nettsiden www.skankeforeningen.no.

Samtidig er det nå tid for å betale kontingenten for 2016. Benytt gjerne nettbank ved betaling. Medlemskontingenten er fortsatt kr. 250 pr. år.

Medlemskontingenten betales til konto nr. 4280 11 42154
Skanke-foreningen i Norge
v/ Magne Seim,
Ekebergveien 19 R, 0196 OSLO

(Ved betaling fra utlandet: IBAN NO1242801142154, SWIFT DNBANOKK )

Husk å oppgi i meldingsfeltet eget navn og adresse, eventuelt navn og adresse på andre det innbetales medlemskontingent for, samt ”kontingent 2016”, evt også 2015. Ved innbetaling for nye medlemmer, er det til stor hjelp om dere i tillegg sender en melding om dette med opplysninger om navn og adresse til Magne Seim på e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., eller pr. post. Da kan vi bedre sikre kvaliteten på medlemsregisteret.