Skanke-foreningens pin (nål)

Skanke-foreningens pin, som dere ser til venstre, montert på rød bakgrunn, har slått godt an. Den går som varmt hvetebrød. All grunn til å anskaffe den for dem som ikke allerede har gjort det, og gjerne til hele familien. Fin gave til bursdager m.v.! Utrolig hvor mange som reagerer med interesse og spør når de ser nålen. Noen kjenner symbolet og er stolte over å kunne fortelle at de har samme aner.

Nålen, som er ca. 2 cm høy og 1,5 cm bred, kan bestilles ved henvendelse pr. post til: Hans Brattestå, Skøyen terrasse 38, 0276 Oslo, eller like gjerne pr. e-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den..

Prisen på nålen er kr. 100 pr. stk., som betales til Skanke-foreningens konto i Røros-banken nr. 4280.11.42154 (ved betaling fra utlandet IBAN: NO1242801142154, BIC-kode: RORBNO21). Ved betaling bes i meldingsfeltet oppført betalers navn og adresse, samt «Skanke-pin».

Skanke-foreningen vil gjerne ha mange flere medlemmer. Verver du et nytt medlem til Skanke-foreningen, får både du og det nye medlemmet en pin gratis som belønning.