Medlemskontingent for 2014

Kjære medlemmer,

Medlemskontingenten er som så ofte sagt foreningens drivstoff. Uten at alle medlemmene innbetaler den, er det vanskelig å opprettholde en Skanke-forening med ivaretagelse av vårt formål, våre stolte tradisjoner og ikke minst utsendelse av Skanke-nytt to ganger i året. Det  siste er jo også, sammen med vår nettside (www.skankeforeningen.no) og Facebooksiden (Skanke-foreningen Norge) vår viktigste løpende kontakt mot medlemmene. Vi tillater oss derfor å minne om medlemskontingenten for 2013, for de som måtte ha glemt den. Samtidig ber vi om at kontingenten for 2014 innbetales raskest mulig for å sikre videre høy aktivitet i foreningen. (Giro for innbetaling av medlemskontingent er vedlagt Skanke-nytt nr. 2-213, for dem som er medlemmer og mottar dette.) Benytt gjerne nettbank ved betaling. Kontingenten ble, etter å ha stått stille i mange år, på siste årsmøte økt fra kr. 200 til kr. 250 pr. år.

Medlemskontingenten innbetales til:
Skanke-foreningen i Norge
v/ Magne Seim,
Ekebergveien 19 R, 0196 OSLO

på Skanke-foreningens konto i Rørosbanken nr. 4280 11 42154,
(Ved betaling fra utlandet: IBAN NO1242801142154, SWIFT DNBANOKK )

NB! NB!: Enten du bruker giro eller nettbank, vær vennlig å oppgi i meldingsfeltet eget navn og adresse, samt navn og adresse på eventuelle andre det innbetales kontingent for, samt ”kontingent 2014”.

Ved innbetaling for nye medlemmer, er det til stor hjelp om dere i tillegg sender en e-postmelding om dette med opplysninger om navn og adresse til Magne Seim på e-post Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Da får vi samtidig e-postadressen til medlemmene.

Med vennlig hilsen styret.